Karin lockar till sig fåren med hjälp av näverluren.
Och här kommer dom...
Vi fick smaka kalvdans, supergott!
Andra tyckte mer om mjölk...
Detta är en blogg för dig som går på linjen Träslöjd & Smide, har gått eller kanske vill gå. Eller också är du intresserad av de traditionella hantverken. Min tanke är att vi ska lägga upp bilder och kommentarer från kursen så att alla kan följa vad vi håller på med i bänkverkstan, smedjan och ute i skogen.