Det går åt en hel del! Är ju inte säkert att alla blir bra...
En fika i fårhagen har vi gjort oss förtjänta av!
Detta är en blogg för dig som går på linjen Träslöjd & Smide, har gått eller kanske vill gå. Eller också är du intresserad av de traditionella hantverken. Min tanke är att vi ska lägga upp bilder och kommentarer från kursen så att alla kan följa vad vi håller på med i bänkverkstan, smedjan och ute i skogen.